0
Tvoj košík je momentálne prázdny

Usilujeme sa zabezpečiť, aby Váš nákup u nás bol plynulý a príjemný. Aj napriek tomu sa môžu objaviť nejasnosti. Pre Vaše pohodlie sme jasne a konkrétne odpovedali na najčastejšie kladené otázky.

 

Proces objednávky

Nie je nutné sa registrovať pri nákupe na našom eshope. Ponúkame možnosť nákupu ako registrovanému užívateľovi, tak aj ako hosťovi. Ak si zvolíte nákup ako hosť, budete môcť pokračovať v nákupe a zadávať potrebné informácie bez vytvorenia účtu. Po vyplnení týchto informácii v košíku sa môžete jednoducho a rýchlo zaregistrovať, ak si to budete želať, ale nie je to povinné. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá, a preto sme sa snažili urobiť nákup na našom eshope čo najjednoduchším a pohodlnejším pre Vás.

Kliknite na piktogram “Môj účet“, ktorý vás presmeruje na stránku s registračným formulárom.

Vyplňte registračný formulár - na tejto stránke budete požiadaní, aby ste vyplnili niekoľko povinných informácií, ako sú vaše meno, emailová adresa, heslo a prípadné ďalšie údaje. Uistite sa, že tieto údaje zadáte správne.

Overte emailovú adresu - po vyplnení formulára Vám bude zaslaný overovací email na zadanú emailovú adresu. Tento email bude obsahovať odkaz na potvrdenie Vášho účtu. Kliknite na tento odkaz, aby ste dokončili registráciu.

Prihlásenie - po úspešnej registrácii sa môžete prihlásiť do svojho nového účtu pomocou svojho emailu a hesla, ktoré ste zvolili.

Prejdite do Vášho nákupného košíka. Pod vybranými produktami nájdete tlačidlo „Mám kupón“. Po kliknutí na toto tlačilo Vám vyskočí okno do ktorého zadáte svoj kód kupónu, uistite sa, že dávate pozor na veľké a malé písmená, ako aj na interpunkciu. Po zadaní zľavového kódu kliknite na tlačidlo “Pridať kupón", aby sa zľava aplikovala na Vašu objednávku.

Zľavový kupón nie je možné dodatočne aplikovať na už vytvorené a odoslané objednávky.

V prípade ak si prajete svoju objednávku zrušiť alebo upraviť po jej odoslaní, neváhajte nás kontaktovať emailom na [email protected] alebo telefonicky +421 919 025 565 a Vašu objednávku radi upravíme podľa požiadaviek.

 

Tovar

Na našej stránke nájdete produkty s výhrade talianskym pôvodom. Či už sa jedná o vína, kávu, potraviny či chladené produkty – všetko je výhradne „Made in Italy“!

Áno, v prípade, že ste sa v popise produktu nedozvedeli informácie, ktoré potrebujete neváhajte nám napísať Vaše požiadavky na informácie na email [email protected]

Áno, ak by ste radi dostali informácie o dostupnosti produktu, na ktorý čakáte, jednoducho kliknite na detail produktu, kde nájdete zelenú ikonu s nápisom „Strážiť dostupnosť“. Po kliknutí sa zobrazí okno, kde môžete zadať svoju e-mailovú adresu. Po zadaní vám zašleme informáciu, keď bude momentálne nedostupný produkt opäť skladom.

Áno, ceny produktov na predajni sú identické s cenami produktov na eshope.

 

Doručenie

Po odovzdaní Vášho balíčka prepravnej spoločnosti, trvá doručenie obvykle 24-48 hodín. Je dôležité poznamenať, že dĺžku doručenia nevieme zaručiť ani urýchliť, pretože celý proces doručenia závisí na prepravnej spoločnosti.

Cena doručenia je 4,70€. V prípade ak si vyberiete spôsob platby „Dobierka“ je tam doplatok 1,49€. Pri nákupe nad 60€ máte doručenie zadarmo.

V prípade ak si prajete tovar doručiť do Českej republiky, stačí s v košíku zvoliť túto cieľovú krajinu. V prípade ak si prajete tovar doručiť do inej krajiny v rámci EÚ, neváhajte nás kontaktovať emailom na [email protected].

V prípade ak si prajete Vašu objednávku prevziať na predajni (Hlavná 103, Prešov), bude Vám účtovaný manipulačný poplatok 1,50€.

 

Vrátenie a reklamácie

Presný postup vrátenia tovaru nájdete v sekcii “Obchodné podmienky“.

Ak budete mať akékoľvek dôvody na reklamáciu produktu, prosíme, kontaktujte nás na e-mailovej adrese [email protected]. Pošlite nám opis reklamácie spolu s fotografiami tovaru, ktorý nevyhovuje, a uveďte číslo objednávky, v ktorej bol tovar zakúpený. Naši zamestnanci zákazníckeho servisu Vám následne poskytnú informácie o ďalšom postupe. Viac informácií o možnostiach a postupe reklamácie nájdete v našom Reklamačnom poriadku na našej webovej stránke.

Ak vám kuriér doručí balík s poškodením, ihneď kontaktujte našu zákaznícku podporu na emailovej adrese [email protected]. Na tento email je potrebné priložiť fotografie poškodeného balíčka, poprípade poškodených produktov.

Ak sa vyskytne akýkoľvek problém s Vašou objednávkou, ako je poškodený tovar, chýbajúci produkt alebo nesprávne zaslaný tovar, neváhajte nás okamžite kontaktovať prostredníctvom našej zákazníckej podpory. Prosíme, zašlite nám Vašu žiadosť na e-mailovú adresu [email protected], priložte fotografie balíka a jeho obsahu. Budeme Vašu žiadosť riešiť počas pracovných dní a snažiť sa na ňu reagovať čo najrýchlejšie, často v priebehu niekoľkých hodín.

 

Platby

Tieto a ďalšie informácie nájdete aj na našej webovej stránke v sekcii „Platba & Doprava“.

 

Zákaznícky účet

Áno. Pre zmenu údajov je potrebné sa prihlásiť do svojho účtu. Po prihlásení si v menu konta zákazníka vyber možnosť “Upraviť profil“.

Áno. Ak si prajete prezrieť históriu Vašich objednávok je potrebné sa prihlásiť do svojho účtu. Po prihlásení si v menu konta zákazníka vyber možnosť “Moje objednávky“.

 

Veľkoobchod

Perfetto.sk Vám ponúka možnosti veľkoobchodnej spolupráce. Táto spolupráca Vám ako nášmu partnerovi prináša viacero výhod, vrátane atraktívnych cien pri nákupe. Pre viac informácií o výhodách a možnostiach veľkoobchodnej spolupráce navštívte našu webovú stránku v časti venovanej veľkoobchodu. Ak máte ďalšie otázky týkajúce sa veľkoobchodnej spolupráce, neváhajte nás kontaktovať na e-mailovej adrese [email protected]